בעקבות סערת הגיור של 'צוהר': רבנים מצטרפים לאיגוד רבני חדש

    דוד לזר No Comments on בעקבות סערת הגיור של 'צוהר': רבנים מצטרפים לאיגוד רבני חדש
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע היוזמה של רבנים מאיגוד רבני 'צוהר' על הקמת בית דין אלטרנטיבי לגיור בניגוד לעמדת הרבנות הראשית לישראל ובניגוד לדעתם של הרבנים הראשיים לישראל, יוקם ביום חמישי ארגון רבנים חדש בשם "בנועם", המבקש לחזק את ממסד הרבנות ולפעול על פי רוחם והכוונתם של הרבנים הראשים לישראל.

    בארגון הרבנים מספרים כי מאז ההחלטה על הקמת בית הדין האלטרנטיבי – נרשם ביקוש משמעותי מצד רבנים, בעיקר מקרב הציונות הדתית לקחת חלק בכנס היסוד של "בנועם" שייערך בהיכל שלמה בירושלים. "נראה שהרבנים בשטח מבקשים להצטרף דווקא למגמה המבקשת לחזק את הרבנות הראשית. אתמול החל משעות הצהריים החלו פניות מאסיביות להשתתפות בכנס שהסתכמו בעוד מאה וחמישים רבנים שאישרו את השתתפותם בעיקר מקרב הציונות הדתית", אמר אחד המארגנים.

    בנועם

    בכנס צפויים להשתתף מאות רבנים הנמנים על הציונות הדתית והמגזר החרדי, בהם ראשי ישיבות הסדר, ישיבות גבוהות ורבנים החברים בארגון צהר. הרבנים הראשיים הגר"י יוסף והגר"ד לאו יקחו אף הם חלק בכנס וינאמו בפני המשתתפים.

    יצוין, כי בארגון רבני "בנועם" לא מתכוונים לעסוק בנושאים פוליטיים טעונים. "הארגון פתוח לכלל הרבנים מכל העדות וכל הזרמים ההלכתיים המעוניינים לפעול תחת מטריית הרבנות הראשית בהנהגתם של הרבנים הראשיים", מסרו המארגנים.



    0 תגובות